ח"כ צבי סוכות: 'מבקרי רוטמן – זעקת הקוזאק הנגזל'

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ צבי סוכות: 'מבקרי רוטמן – זעקת הקוזאק הנגזל'

    ח"כ צבי סוכות לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "הביקורת על שמחה רוטמן זו זעקת הקוזאק הנגזל. כשיו"ר האופוזיציה מדבר נגד, ולא מגנה את התקיפות נגד רוטמן באוניברסיטת ת"א, המסר מחלחל. זה הפך לשיטה. מסיתים את כולם באלימות קשה, ומחכים שהוא יעשה משהו ויצלמו את זה. הציבור לא קונה את זה, והימין לא התקפל"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ צבי סוכות לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורה המרכזית': "מעדיף את קבר יהושע בן נון וכלב בן יפונה, מאשר לצאת לחו"ל ולארה"ב. הביקורת על שמחה רוטמן זו זעקת הקוזאק הנגזל. כשיו"ר האופוזיציה מדבר נגד, ולא מגנה את התקיפות אותם עבר רוטמן באוניברסיטת ת"א – המסר מחלחל"

    "זה הפך לשיטה. מסיתים את כולם באלימות קשה, ומחכים שהוא יעשה משהו ויצלמו את זה. הציבור לא קונה את זה, והימין לא התקפל. בהתנתקות נעצרתי והוגש נגדי כתב אישום כמו לנערים אחרים. גיסתי ישבה 3 חודשים בכלא. הנתונים מראים שיש בעיה במערכת המשפט"

    "לא הכרתי את הרב מאיר כהנא, אבל מאז ששמעתי את מועמדותו בדקתי ומדובר במועמד ראוי מאוד. צריך להעריך את השר סמוטריץ' שלא היה חייב להקים את ועדת הרבנים. אף אחד לא הכריח אותנו להקים ועדת רבנים. לכן, כעת כשהתקבלה ההחלטה, אנחנו נפעל על פיה. צריך כתפיים רחבות כדי לקבוע רב ראשי, זה פחות מתאים לפוליטיקאים".

    האזינו לראיון המלא



    0 תגובות